بازسازی خانه در اصفهان

هر ساختمان و بنایی باتوجه به مصالح و متریال استفاده شده در زمان ساخت، دارای یک عمر مفید و قابل استفاده است. یک ساختمان می تواند مسکونی، تجار، اداری، هتل، بیمارستان و … باشد. بناهای مختلف با توجه به عوامل محیطی مانند آفتاب، باران، گذر زمان و حتی طوفان، زلزله، سیل و … مقاومت خود را از دست می دهند و ممکن است کارایی اولیه خود را نداشته باشند. 

 فردوسی حکیم در وصف شاهنامه خود به صورت کنایه آمیز به سست بود بنا در برابر باد و باران اشاره می کند ( پی افکندم از نظم کاخی بلند، که از باد و باران نیابد گزند) 

حتما برای شما هم پیش آمده که برای راه اندازی کسب و کار خود به دنبال یک مغازه یا دفتر کار بوده اید ولی باتوجه به نوع کسب و کار و نوع مخاطبین و مشتریان خود، مجبور به انجام تغییرات و حتی جابجایی در عوامل اصلی بنا مانند دیوارها، آشپزخانه، سیستم روشنایی، اتاق ها، ورودی و … شده اید. در اینجا عملا شما نیاز به انجام فعالیت های بازسازی دارید. 

حداقل قیمتی برای اینکار نمیشه مشخص کرد ممکن است بازسازی تنها یک رنگ آمیزی ساده باشد و یا برداشتن یک قسمت از دیوار یا یک ستون! بهرحال هزینه ها از حداقل ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود.

بررسی اولیه، طراحی مدل نهایی به صورت سه بعدی ، بازسازی سقف – بازسازی و جابجایی دیوارها – بازسازی آشپزخانه – بازسازی کفپوش پذیرایی و اتاق ها – بازسازی و جابجایی سرویس بهداشتی و حمام و …. 

هزینه بازسازی به عوامل زیادی مانند تغییرات پلان، تغییر و تعمیرات سیستم سرمایش و گرمایش، لوکس بودن تزیینات داخلی دکوراسیون، استفاده از متریال با کیفیت و متوسط و نیز به اصلاح و تقویت سازه پلان بستگی دارد. 

بازسازی خانه در اصفهان